Om man kan beställa mat till sin dörr, borde man inte kunna beställa en skräddare till sin dörr? Så tänkte Henning Gillberg, vilket blev starten för hans företag Repamera, ett onlineskrädderi.
Det som började som en liten verksamhet på cykel, är idag en e-handel där kunderna själva skickar iväg sina kläder direkt till Repameras skräddare och får de lagade och levererade inom 14 dagar.
I videohälsningen nedan delar Henning Gillberg med sig av sin resa, sina tankar kring marknadsföring och entreprenörskap.
Om man kan beställa mat till sin dörr, borde man inte kunna beställa en skräddare till sin dörr? Så tänkte Henning Gillberg, vilket blev starten för hans företag Repamera, ett onlineskrädderi.Det som började som en liten verksamhet på cykel, är idag en e-handel där kunderna själva skickar iväg sina kläder direkt till Repameras skräddare och får de lagade och levererade inom 14 dagar.Fler modiga berättelser och nyheter: www.bravenewbusiness.se
Publicerat av Brave New Business Fredag 21 februari 2020